Tuesday, February 3, 2015

assalamualaikum wbt

lame sudah tak mengupdate blog ini...huh!..salam tahun baru..walaupun sudah sebulan berlalu..macam2 cabaran untuk tahun 2015 nie..aku sekarang dah jadi cikgu dah..hahaha...walaupun cikgu kanak kanak tapi kenalah dengan aku punye kos nie pendidikan awal kanak..hehehe...agak mencabar jugak lah keje kat tempat baru nie..sebabnye kaedah montessori..sabar jelah..so untuk menenangkan kepala otak yang dah beku lame tak berjalan nie..so aku decide la dengan membe aku nie yang satu keje tempat ngan aku..da decide sume ingat nak pegi mandi manda kat lost world tambun perak tu..tapi disebabkan ade masalah skit...so kitorang decide pegi lah cameron higland even aku pernah pegi sebelum nie...tapi disebabkan kawan aku nie tak pernah jalan lagi ke sane so aku pun ikut dan bawak je la dia ke sane...aku dengar cameron higland ade tanah runtuh..so aku redha jelah lalu jalan tu..memang ade...cuak jugak lah rasenye..alhamdulillah tak ade ape2...dah berjalan kat sane sari suntuk...magrib kitorang pun balik lah...dalam perjalanan balik membe aku nie cakap nak lalu jalan gombak lama..so aku pun ikut jelah membe aku tu..sebelum nie aku pun dah pernah lalu jalan tu...tapi waktu siang lah...memang sunyi giler jalan tuh...serious aku cakap..aku yang mengantuk sebelum tu..terus segar mata...hahaha...sampai sini jelah aku dapat cter malam nie...huh..mengantuk pun ade..gud nite...xoxo :D

No comments: