Friday, November 11, 2011

first date

29.9.2011 ialah tarikh kami berjumpa untuk kali pertama...terasa agak berdebar sebab ini kali pertama aku bercinta melalui facebook...kadang2 aku tak percaya jugak cinta2 cyber ini..tapi aku telah mengenali dirinya agak lama juga lah...lagipun dia tinggal dekat2 area rumah aku jugak lah...itupun rumah abah dia...itu sebab orang tua nye sudah bercerai....aku tidak lah menaruh semua kepercayaan pada diri dia...sebab hubungan aku dengan dia baru lagi walaupun kitorang dah kenal lama....yelah kawan dengan hubungan lebih dari kawan nie lain sikit lah....tapi2 apa2 pun...pelajaran aku tidak lah ketinggalan...aku kira ok la dia tu orang yang selalu sibuk je...dan tidak suka berkepit 24 jam...aku selesa dengan keadaan kitorang sekarang...


hmm...bercakap mengenai exam...aku tinggal 2 hari je lgi untuk exam aku habis...xsabar rasanya nak cuti sem..biarlah sekejap pun..aku xkisah...janji dapat balik kampung...jimat juga duit belanja...lagipun xserabut sangat dengan kawan2 yang entah ape2 je perangai....sabar je la...

No comments: