Tuesday, November 22, 2011

jodoh dan pertemuan di tangan Allah..aku pasrah di atas ketentuannya..dan aku bersyukur kerana aku ditemukan lagi dengan insan yang menyayangi diri ini,dahulu memang berat rasanya hati ini untuk menerima kehadiran si dia dalam hidup ini kerana diri ini pernah di kecewakan..tetapi dengan kebaikan dan mengambil berat terhadap diri ini telah membuatkan aku jatuh cinta sekali lagi..walaupun dengan usianya yang 19 tahun...tetapi penampilan dan perangainya tidak menunjukkkan seperti umurnya..sikap yang matang dan berfikiran terbuka telah menarik hatiku untuk mengenali dirinya...
perkenalan yang tidak dijangkakan melalu laman social facebook telah merapatkan hubungan kami..tanpa kami sedar timbulnya hati dan perasaan yang tidak dijangkakan selama ini...aku mengenali melalui facebook dan jatuh hati juga melalui facebook..dahulu aku tidak pernah mempercayai cinta cyber ini...tetapi apa yang terjadi sekarang..cinta cyber juga kadang2 ada baiknya jika diizinkan Allah adalah jodohnya...hidup mati dan jodoh pertemuan semuanya ditentukan oleh Allah....

No comments: