Wednesday, November 23, 2011

kadang2 susah kita nak buatkan orang yang kita sayang tu betul2 percaya pada diri kita..yelah..manis dimulut tapi lain dihati...tapi jika kita ikhlas menyayangi dirinya insyaallah suatu hari nanti apa yang kita harapkan selama ini akan dimakbulkan oleh yang maha kuasa..kadang2 jugak setia mana pun kita pada dia andai ada keraguan dihatinya tidak akan membawa apa2 kebahagian pada hubungan tersebut...setiap manusia berlainan hatinya hanya allah sahaja yang maha mengetahui....seperti aku juga yang selalu menjaga hati ini untuk dirinya sahaja bahkan aku sudah menutup rapat pintu hati ini untuk dirinya...aku tahu dia amat menyayangi diri aku...dan aku sangat menghargai dirinya...sepanjang aku mengenali dirinya...tidak pernah dia menengking atau memarahi diri aku..dia seorang yang amat memahami diri aku..menyayangi diri aku seadanya...pandai mengambil hati aku...cuma aku yang selalu memarahi dirinya..aku sebenarnya seorang yang mudah memaafkan orang...cuma sekali2 tu aku terlalu beremosi..yelah perempuan kan diorang bukan apa cuma diorang memerlukan kasih sayang yang lebih dari orang yang mereka sayang...sama juga seperti aku yang dahagakan kasih sayang...tetapi tidak meminta cuma menginginkannya....dan sekarang aku dah dapat kasih sayang tu...terima kasih kepada si dia yang telah mencuri hati ini...( hazreen hidayat )...:-)

No comments: