Wednesday, November 23, 2011

perasaan yang aku rasakan sekarang nie amat memedihkan bagi aku..sungguh pedih hati ini bila terbaca mesej2 yang lepas psal si dia dan bekas kekasihnya..walaupun aku tahu benda tu telah berlalu..tetapi entah lah...aku sayang kan hubungan aku dan dia..aku tahu kadang2 aku tidak matang dalam menjaga hubungan..mungkin disebabkan itu orang yang aku sayang dahulu boleh berubah hati...entah lah..sekarang aku hanya ada dia dalam hati ini...aku tidak tahu apa akan terjadi kalau dirinya tiada disisi aku...semakin hari semakin bertambah sayang aku pada dirinya..kadang2 bila kami ada masalah aku cuba kawal marah aku..kadang2 aku tak boleh..aku takut juga lama2 nanti dia akan jadi makin muak dengan perangai aku...aku tak nak jadi seperti bekas2 kekasihnya dahulu....

No comments: